Over ons

In 1996 vonden 2 oude studiegenoten dat het tijd was voor verandering.
Door hun verleden in de standenbouw beschikten ze niet alleen over de vakkennis, maar ook over een groot enthousiasme om innovatieve oplossingen aan te bieden.
Na de start in Diegem,en een verhuis naar Rotselaar, vestigde standid zich in 2003 definitief in het groene Scherpenheuvel.

Reeds van in het begin werkt standid met een eigen uniek standbouwsysteem. Dit is gebaseerd op moduleerbare, herbruikbare elementen waarmee we een gepersonaliseerd ontwerp kunnen realiseren, zonder het milieu overbodig te belasten.
Deze manier van standenbouw werkt tevens zeer goed voor bedrijven die meerdere beurzen per jaar plannen, en daar geen nodeloos hoog budget voor over hebben. 

Aan onze gepersonaliseerde standen gaat een creatief proces vooraf, waarbij we van in het begin rekening kunnen houden met het door de klant te besteden budget. Tijdens dat creatief proces begeleiden en informeren we de klant op regelmatige basis, opdat er een positieve interactie ontstaat waarbij we tot een resultaat komen dat volledig beantwoord aan de wensen van de klant en zijn product of service.
In de opbouwfase zorgen we dat we steeds tijdig klaar zijn met de stand. Zo beschikt de klant over voldoende tijd om zijn producten te plaatsen en zich voor te bereiden op een succesvolle beurs. We gaan er altijd van uit dat een goede voorbereiding het halve werk is. Deze filosofie blijft zichzelf bewijzen.  

Sinds kort bieden wij onze klanten ook 3 basispakketten aan. De klant kiest zijn basispakket en laat deze aanpassen waar nodig. Aansluitend kleden we de stand aan volgens de richtlijnen van de klant en zijn bedrijf. 

Voor het ontwerp en de realisatie van een stand kan u steeds beroep doen op onze ontwerpers en onze ervaren vakmensen in ons eigen atelier. In piekmomenten vullen we ons team aan met onze vaste, ervaren freelance contacten. Zo kunnen we onze beloftes altijd nakomen! 

En de grootste belofte die wij u kunnen maken is dat u een tevreden klant zal zijn!